مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-24اجتماعي

والدین به کودکان «دوستت دارم» بگویند


یک روانشناس، وی از والدین خواست برای کودکان وقت اختصاصی بگذارند و یادآور شد: نباید هنگام کار کردن خودمان اقدام به صحبت کردن با کودکان کنیم و باید ساعاتی از روز را با کودک بگذاریم و با او چای بنوشیم و زیر باران راه برویم و غروب خورشید را تماشا کنیم و از برف لذت ببریم.

- ایسنا/گیلان یک روانشناس، وی از والدین خواست برای کودکان وقت اختصاصی بگذارند و یادآور شد: نباید هنگام کار کردن خودمان اقدام به صحبت کردن با کودکان کنیم و باید ساعاتی از روز را با کودک بگذاریم و با او چای بنوشیم و زیر باران راه برویم و غروب خورشید را تماشا کنیم و از برف لذت ببریم.

دکتر فرنوش حقانی پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه محدودیت های روزهای کرونایی اوقات فراغت کودکان در خانه را افزایش داده است، اظهار کرد: والدین علاوه بر کنترل شرایط بهداشتی ناشی از شیوع بیماری کرونا، باید مدیریت خانه و هیجانات و احساسات کودکان را نیز بر عهده بگیرند.

وی یکی از عوامل اضطراب زا برای کودکان را تعطیلی ندارس و کلاس های آنلاین دانست و افزود: والدین به ویژه مادر نقش مهمی در برقراری رابطه با این کلاس ها دارند تا بتوانند از اضطراب کودک کم کنند.

این روانشناس، فضای رعایت پروتکل های بهداشتی در خانه را یکی دیگر از عوامل ایجاد اضطراب و استرس در کودکان دانست و تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین به کودکان «دوستت دارم» بگویند

والدین به کودکان «دوستت دارم» بگویند