مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-24دانش

دستگاهی برای ضدعفونی محیط و اجسام با استفاده از فرابنفش و گرما اختراع شد


فریبرز فروهنده، عضو هیات علمی گروه مکانیک دانشگاه آزاد شاهرود در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از اختراع دستگاه ضدعفونی کننده محیط و اجسام با استفاده از فرابنفش و گرما خبر داد و گفت: - عضو هیئت علمی گروه مکانیک دانشگاه آزاد شاهرود گفت: دستگاه ضدعفونی کننده محیط و اجسام با استفاده از فرابنفش و گرما در دانشگاه آزاد شاهرود اختراع شد.

فریبرز فروهنده، عضو هیات علمی گروه مکانیک دانشگاه آزاد شاهرود در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از اختراع دستگاه ضدعفونی کننده محیط و اجسام با استفاده از فرابنفش و گرما خبر داد و گفت: این دستگاه مولد گرمای کنترل شده و تابش فرابنفش UVc می باشد که با استفاده از این دو روش عقیم سازی میکروب ها انجام می شود و کاهش چشمگیر تعداد میکروب های موجود در دو نمونه شاهد و نمونه مورد تست در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مورد آزمایش و تأیید قرار گرفته است.

فروهنده در توضیح هدف از این اختراع و کاربرد آن اظهار کرد: موارد متعددی است که استفاده از این دستگاه می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

به عنوان مثال کاهش تعادل در صورت استفاده نکردن از دستگیره پله برقی و مشکلات ایجاد شده در عدم قبول وجه نقد و انتقال میکروب از طریق اسکناس و کاغذ در بانک ها و ادارات و همچنین صدمه وارده از طریق مواد ضد عفونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاهی برای ضدعفونی محیط و اجسام با استفاده از فرابنفش و گرما اختراع شد

دستگاهی برای ضدعفونی محیط و اجسام با استفاده از فرابنفش و گرما اختراع شد