مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-24پزشكي

دلیجان در گوشه رینگ کرونا!


اول آبانماه بود که لیستی از شهرستان های بحرانی کووید 19 از سوی معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شد که براساس آن 43 شهرستان بحرانی اعلام شدند و از استان مرکزی شهرستان دلیجان در این لیست خودنمایی می کرد.

- ایسنا/مرکزی اول آبانماه بود که لیستی از شهرستان های بحرانی کووید 19 از سوی معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شد که براساس آن 43 شهرستان بحرانی اعلام شدند و از استان مرکزی شهرستان دلیجان در این لیست خودنمایی می کرد.

شهرستان دلیجان از روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا، همواره به لحاظ میزان ابتلا یکی از شهرستان های مطرح استان بوده است و بارها در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفت، اما اخیرا به صورت رسمی از سوی وزارت بهداشت عنوان شهرستان بحرانی را به خود گرفته است.

درست یک ماه پیش دکتر فردوسی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان به ایسنا گفت که وضعیت شهرستان نسبت به ماه های گذشته بدتر شده و شمار ابتلا نسبت به مردادماه افزایش یافته است و یکی از دلایل این روند صعودی ابتلا را وضعیت خاص شهرستان دانست.

دلیجان نسبت به دیگر شهرستان های استان مرکزی شرایط متفاوتی دارد چراکه با شهرها و استان های دارای وضعیت قرمز در تعامل است و مبادله کاری و کارگری دارد و قطعا افراد با رفت وآمد خود بیماری و ویروس ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیجان در گوشه رینگ کرونا!

دلیجان در گوشه رینگ کرونا!