مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-24اقتصادي

افزایش 20 میلیون متر مکعبی حق آبه البرز در هفته جاری


طی ماه های اخیر موفق به اخذ موافقت مسؤولان کشوری در جهت افزایش 20 میلیون مترمکعبی حق آبه البرز از محل سدهای استان شدیم و این امر طی هفته آینده پیگیری و محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: حق ابه این استان از محل سدها برای بهره برداری شهرک های صنعتی 200 لیتر برثانیه افزایش می یابد.

استاندار البرز بیان کرد: این اقدام با توجه به روند رو به رشد فعالیت های تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی استان، بویژه در اشتهارد با امتیازات خاص که اکنون به بهشت سرمایه گذاران تبدیل شده، پیگیری شد.

شهبازی گفت: پیرو اهداف شعار سال مبنی بر جهش تولید در جهت منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات دولت در این راستا، درصدد ارتقا زیرساخت های لازم برای فعالان اقتصادی استان هستیم.

وی افزود: تاکنون در پیگیری هایی که از مسئولان ملی برای تحقق برنامه های توسعه ای استان داشته ام با در بسته و عدم هماهنگی مواجه نشده ام و افزایش حق آبه البرز نیز یکی از این مطالبات است که طی مکاتبات و رایزنی های صورت گرفته مورد موافقت وزیر محترم نیرو قرار گرفت.

استاندار البرز گفت: بر این اساس مدیر عامل آب منطقه ای البرز مامور به پیگیری جهت تسریع در اعمال این افزایش حق آبه برای البرز طی یک هفته آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 میلیون متر مکعبی حق آبه البرز در هفته جاری

افزایش 20 میلیون متر مکعبی حق آبه البرز در هفته جاری