مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-24سياسي

تهیه ملزومات تحصیلی دانش آموزان، نیازمند حمایت خیرین و متولیان است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در شرایط فعلی که ویروس کرونا منجر به تععطیلی بسیاری از فعالیت ها به ویژه مدارس شده و آموزش دانش آموزان غیرحضوری انجام می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سید محمد سادات در نشست مشترک شورای بانوان خیَر فرهنگی و بسیج جامعه زنان استان کردستان، با تبریک فرا رسیدن ربیع المولودو با اشاره به آیات شریف قرآن کریم، دستگیری از نیازمندان را در شرائط بیماری کرونا ی کشور وظیفه همه مسلمین وآحاد جامعه عنوان کرد.

وی افزود: حمایت مادی و معنوی از دانش آموزان نیازمند در شرایط فعلی امری مهم و اساسی است و باید این امر مورد توجه خیرین قرار بگیرد.

وی همچنین گزارشی از کمک های مومنانه که بین نیازمندان جامعه توزیع شده است ارائه داد و بر حمایت از دانش آموزان  نیازمند برای تهیه لوازم التحریر و ملزومات تحصیلی  تاکید کرد.

مسئول بسیج جامعه  زنان استان کردستان نیز در این نشست با اشاره به آیه ی مبارکه تعاونوا علی البر والتقوی اظهار داشت: وظیفه همه ما حمایت از نیازمندان ومحرومان جامعه است و در هر شرایطی باید نیازمندان حمایت شوند.

بتول سرکانی در ادامه به فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و گفت: عده ای از افراد هستند که در این شرایط حقیقتاً زندگیشان به سختی می گذرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه ملزومات تحصیلی دانش آموزان، نیازمند حمایت خیرین و متولیان است

تهیه ملزومات تحصیلی دانش آموزان، نیازمند حمایت خیرین و متولیان است