مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:302020-10-24اقتصادي

برج های دوقلو، پروژه خزان زده خرم آباد/ سرانجامی که به اختلاف گره خورده است


با گذشت چند سال هنوز پروژه برج های دوقلو خرم آباد به پیشرفت قابل قبولی نرسیده و زمین گیر شده، به نحوی که حتی تابلوی روزشمار بهره برداری از طرح مدت هاست خاموش شده و روند چندان نامعلوم اجرای طرح همچنان مورد سوال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، پروژه برج های دوقلوی خرم آباد یکی از ابر پروژه های عمرانی است که در بهترین نقطه خرم آباد یعنی شمال شهر و نزدیک دریاچه کیو در حال اجراست.

قرار بود این پروژه که از آن به عنوان شاهکار مدیریت شهری یاد می شود، دریک بازه زمانی 4ساله تکمیل شود و به بهره برداری برسد که در جذب گردشگر و ایجاد اشتغال تاثیر بسزایی داشته باشد، اما متاسفانه در حال حاضر در لیست پروژه های نیمه تمام لرستان قرار گرفته و این مسئله منجر به نارضایتی مردم شده است.

سال گذشته مجوز پیش فروش واحدهای این برج دوقلو به سرمایه گذار داده شده تا از این طریق اعتبار لازم برای ساخت آن تامین شود و گره از این بلاتکلیفی بازشود و پروژه به سرانجام برسد.

  سرنوشت نامعلوم برج های دوقلو خرم آباد اما امروزه به نظر می رسد با گذشت چند سال هنوز به پیشرفت قابل قبولی نرسیده و زمین گیر شده، به نحوی که حتی تابلوی روزشمار بهره برداری از طرح مدت هاست خاموش شده و روند چندان نامعلوم اجرای طرح همچنان مورد سوال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج های دوقلو، پروژه خزان زده خرم آباد/ سرانجامی که به اختلاف گره خورده است

برج های دوقلو، پروژه خزان زده خرم آباد/ سرانجامی که به اختلاف گره خورده است