مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:302020-10-24اجتماعي

بانک اطلاعات جامع از خانواده های آسیب پذیر رونمایی شد


سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به رونمایی از بانک اطلاعات جامع از خانواده های آسیب پذیر گفت:این سامانه سبب می شود خدمات به طور صحیح و در بین همه نیازمندان توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سیدمالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مراسم بانک اطلاعات جامع از خانواده های آسیب پذیر اظهارداشت: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در تلاش است تا بتواند ضمن رائه خدمت مناسب، اولویت بندی در خدمت را با توجه به داده هایی که دارد رعایت کند و در این بین داشتن چنین بانک اطلاعاتی برای حوزه های مختلف در شهر تهران بسیار مهم است.

  وی با بیان این مطلب که عمده مشکلات در اثر نداشتن سیاست گذاری درست و نبود بانک اطلاعاتی دقیق و شفاف است، گفت: هر اقدام یا عملیاتی که شکست می خورد به همین دلیل نداشتن بانک اطلاعاتی درست و دقیق و شفاف است و این سامانه به ما یک اطلاعات جامع و کامل از خانواده های کم برخوردار می دهد تا خدمات به طور صحیح و در بین همه این افراد توزیع شود.

حسینی با تشریح اینکه نباید در کوتاه مدت نگاه های بزرگی داشت تاکید کرد: باید ابتدا شناخت و شناسایی درستی داشته باشیم تا بر اساس این شناسایی، تامین مناسب و بعد توزیع خدمت انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعات جامع از خانواده های آسیب پذیر رونمایی شد

بانک اطلاعات جامع از خانواده های آسیب پذیر رونمایی شد