مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-24بين الملل

تکرار ادعای دخالت ایران در انتخابات آمریکا از سوی پمپئو


وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی مدعی شد آنچه که تلاش ایران برای دخالت در انتخابات آمریکا می خواند با پیامدهایی مواجه خواهد شد.

- وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی مدعی شد آنچه که "تلاش ایران برای دخالت در انتخابات آمریکا" می خواند با پیامدهایی مواجه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در توییتی نوشت: ما نمی گذاریم که تلاش اخیر نظام ایران برای دخالت در انتخابات مان، دموکراسی مان را تضعیف کند.

ما به طور آشکار مشخص کرده ایم که چنین اقداماتی پیامدهایی دارند و دیروز نیز 5 نهاد ایرانی را تحریم کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات اطلاعاتی آمریکا با مطرح کردن اتهامات انتخاباتی علیه ایران و روسیه مدعی شده اند ایران مسئول فرستادن ایمیل هایی تهدید آمیز است که این هفته رای دهندگان دموکرات را هدف قرار داده است و همچنین روسیه نیز به سهم خود در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا مداخله می کند.

جان راتکلیف رییس اطلاعات ملی آمریکا، روز چهارشنبه مدعی شد که این دو کشور اقدامات بخصوصی را برای تاثیرگذاری بر نظر جمعی درباره رقابت انتخاباتی انجام داده اند .

راتکلیف مدعی شد که ایران و روسیه به طور جداگانه توانسته اند اطلاعات ثبت نامی رای دهندگان را بدست آورده و از آن علیه آمریکایی ها و ایجاد ناآرامی اجتماعی استفاده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار ادعای دخالت ایران در انتخابات آمریکا از سوی پمپئو

تکرار ادعای دخالت ایران در انتخابات آمریکا از سوی پمپئو