مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 14:352020-10-23سياسي

راه اندازی 22 خانه هلال در جیرفت تا پایان امسال


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت گفت: تا پایان امسال خانه های هلال در شهرستان جیرفت به 22 خانه فعال خواهد رسید و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، وحید شاهرخی امروز در حاشیه آیین افتتاح سومین خانه هلال شهرستان جیرفت در روستای گراغان جبالبارز اظهار داشت: خانه هلال در هر منطقه ای زمینه هم افزایی در حوزه اجتماعی و محرومیت زدایی را فراهم می کند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت افزود: خانه های هلال با هدف توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش های امدادی برای مقابله با حوادث و تشکیل تیم های واکنش سریع شهری و روستایی راه اندازی می شوند.

وی با اشاره به اینکه تمام فعالیت های خانه هلال، داوطلب محور و بر اساس ظرفیت های انسانی موجود در شهر و روستا انجام می گیرد، افزود: اعضای مستقر در خانه های هلال، سفیران هلال احمر در سراسر کشور هستند و خانه های هلال به شکل کاملا مردمی و با محوریت داوطلبانه اداره می شوند.

شاهرخی بیان کرد: اعضای این خانه های هلال از میان مردم و افراد آموزش دیده هستند و برای تحقق هدف مهم و حیاتی هلال احمر که آموزش در تمام سطوح است، احداث می شود.

وی در خصوص مزیت راه اندازی خانه هلال گفت: یکی از مزیت های برپایی این خانه ها که به نوعی از اهداف آنها تلقی می شود کاهش تلفات و خسارات در هنگام حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 22 خانه هلال در جیرفت تا پایان امسال

راه اندازی 22 خانه هلال در جیرفت تا پایان امسال