مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-23ورزشي

ساکت: باشگاه سپاهان در 30 رشته ورزشی فعالیت دارد


بیش از 70 تیم ورزشی تحت پوشش باشگاه سپاهان در 30 رشته ورزشی در بخش مردان و بانوان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ساکت در گفت و گویی تلوزیونی اظهار داشت: تاریخ بلند سپاهان با عشق مردم اصفهان عجین شده است و دوم آبان روز سپاهان را به همه طلایی دلان تبریک می گویم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: در دوم آبان 1386 باشگاه سپاهان به عنوان اولین و تنها باشگاه ایرانی سند حضور در جام باشگاه های جهان را دریافت کرد و در کنار باشگاه های بزرگ و معتبر دنیا در مسابقات حضور داشت و این سند افتخار به نام سپاهان رقم خورده است.

وی در ادامه بیان داشت: شرکت فولاد مبارکه در خط مقدم تلاش برای اقتصاد کشور، باشگاه سپاهان را زیر پوشش گرفته است و تلاش دارد در زمینه پرورش استعداد و ایجاد شور و نشاط در جامعه قدم بردارد.

ساکت همچنین تصریح کرد: باشگاه تلاش می کند با پرورش استعدادها و حضور قدرتمند در رشته های مختلف نام سپاهان را افتخارآفرین کند؛ گره کور ورزشگاه نقش جهان باز شد و فولاد مبارکه این مجموعه را تکمیل کرد و نگینی برای ورزش کشور است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: هزاران فرد پرتلاش در کارخانه فولاد مبارکه تلاش می کنند تا استقلال اقتصاد کشور را حفظ کنند، شرکت فولاد مبارکه در راستای مسؤولیت اجتماعی در بخش های مختلف کار می کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکت: باشگاه سپاهان در 30 رشته ورزشی فعالیت دارد

ساکت: باشگاه سپاهان در 30 رشته ورزشی فعالیت دارد