مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-23سياسي

اینجا حق کالبد شکافی می شود/ خاطرات تلخ یک پزشک قانونی از انفجار قطار نیشابور


مسوول بازرسی پزشکی قانونی خراسان رضوی گفت: کارم را دوست دارم؛ چون این شغل به لحاظ احقاق حق یک مظلوم به من لذتی می دهد که هیچ تفریحی نمی دهد، این حس خوبی دارد که انسانی که مظلوم از دنیا رفته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امروز به جایی آمده ام که نقطه پایان خیلی از ما در آن رقم می خورد، مکانی که از شنیدن نامش هم وحشت داریم؛ اینجا سازمان پزشکی قانونی خراسان رضوی است، ایستگاه آخری که دست تقدیر هر روز تعدادی از ما را از وسط راه به آن می آورد، آن هم بدون توجه به اینکه چقدر آرزو و هدف و برنامه برای ادامه داریم، یکی از پای پرواز سر از اینجا در می آورد و یکی هم از شب عروسی، آن دیگری در مسیر محل کار و یکی هم شاید در حین تهیه یک خبر و گزارش! در هر پست و مقامی هم که باشی باید مرگ را بپذیری و اینجا به ما می آموزد که آخر زندگی همینجا است.

گفت وگو با دکتر ناصر غروبی، مسوول بازرسی پزشکی قانونی خراسان رضوی اولین مطلب از سه گانه پزشکی قانونی است که در ادامه می خوانید.

چه اجسادی سر از پزشکی قانونی در می آورند؟ افرادی که بر اثر تصادفات، حوادث و مسمومیت ها فوت می کنند و یا افرادی که بی سرپرست هستند یا در معابر عمومی فوت می کنند و به طور کلی هر فوت غیر طبیعی به پزشکی قانونی ارجاع داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا حق کالبد شکافی می شود/ خاطرات تلخ یک پزشک قانونی از انفجار قطار نیشابور

اینجا حق کالبد شکافی می شود/ خاطرات تلخ یک پزشک قانونی از انفجار قطار نیشابور