مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 03:502020-10-23ورزشي

ابراهیم صادقی: دلیل تاخیر در آغاز لیگ آماده نبودن استقلال و پرسپولیس است، نه کرونا!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا در خصوص تاخیر یک هفته ای لیگ به برنامه ورزش ایران رادیو ایران گفت: مثل فصل گذشته که لیگ را با تاخیر 45 روزه آغاز کردند و تیمی مثل سایپا لطمه ی زیادی ازین اتفاق دید امسال هم تاریخی را اعلام .

- ابراهیم صادقی: دلیل تاخیر در آغاز لیگ آماده نبودن استقلال و پرسپولیس است، نه کرونا! سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: خواسته ی ما از فدراسیون این است که همه را به یک نحو ببینند و بین تیم های پرطرفدار و بزرگ با تیمی مثل سایپا که برای فوتبال ایران زحمت بسیار می کشند نباید فرقی را قائل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا در خصوص تاخیر یک هفته ای لیگ به برنامه ورزش ایران رادیو ایران گفت: مثل فصل گذشته که لیگ را با تاخیر 45 روزه آغاز کردند و تیمی مثل سایپا لطمه ی زیادی ازین اتفاق دید امسال هم تاریخی را اعلام و الان یک هفته رقابت ها را به عقب انداختند و دلیل آن هم نا آمادگی تیم های بزرگ است و این باعث می شود آن ها آماده تر شوند و تیم هایی مثل سایپا که با برنامه ریزی پیش رفتند با مشکل مواجه شوند و این تبعیض است و باید عدالت را برقرار کنند و از نظر من این تاخیر هیچ ربطی به کرونا ندارد و خواسته ی ما از فدراسیون این است که همه را به یک نحو ببینند و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیم صادقی: دلیل تاخیر در آغاز لیگ آماده نبودن استقلال و پرسپولیس است، نه کرونا!

ابراهیم صادقی: دلیل تاخیر در آغاز لیگ آماده نبودن استقلال و پرسپولیس است، نه کرونا!