مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 23:552020-10-22بين الملل

ریاض برای عادی سازی روابط منتظر انتخابات آمریکا است


رییس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی گفت که عربستان سعودی به منتظر نتایج انتخابات آمریکاست تا عادی سازی روابط با تل آویو را به او هدیه بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، «یوسی کوهن»، رییس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) گفت که عربستان سعودی هم در صف کشور‌هایی است که خواهان عادی‌سازی روابط با این رژیم هستند.

شبکه المیادین لبنان به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که عربستان سعودی برای اعلام عادی‌سازی روابط با تل آویو منتظر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

بر اساس این گزارش، او در محافل خصوصی و پشت‌در‌های بسته گفته است که «عربستان سعودی منتظر نتایج انتخابات است تا هدیه خود را (عادی‌سازی) به رییس جمهور منتخب تقدیم کند».

بعد از امارات و بحرین، زمزمه‌هایی است مبنی بر اینکه سودان نیز در حال رایزنی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیسنی و به همین منظور هیأتی از فلسطین اشغالی اخیرا به خارطوم رفته و با مقامات سودانی دیدار کرده‌اند.

وزارت خارجه آمریکا امروز از زبان سخنگوی خود «مورگان اورتاگس» اعلام کرد که مایک پاپمئو، وزیر خارجه این کشور طی تماس تلفنی با «عبدالله حمدوک» رییس حکومت انتقالی در سودان تلفنی تماس گرفته و از تلاش‌های او برای عادی‌سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض برای عادی سازی روابط منتظر انتخابات آمریکا است

ریاض برای عادی سازی روابط منتظر انتخابات آمریکا است