مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 17:352020-10-22ورزشي

نخستین وبینار بین المللی ترای اتلون با میزبانی ایران +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون ترای اتلون؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی نخستین همایش علوم ورزشی و ورزش ترای اتلون توسط فدراسیون کشورمان به صورت وبیناری با حضور سخنرانان کلیدی خارجی و ایرانی امروز (پنج شنبه یکم آبان ماه) از ساعت 12 تا 16: - نخستین وبینار بین المللی ترای اتلون با میزبانی ایران +عکس اولین همایش بین المللی علوم ورزشی و ورزش ترای اتلون به صورت وبیناری با میزبانی فدراسیون کشورمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون ترای اتلون؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی نخستین همایش علوم ورزشی و ورزش ترای اتلون توسط فدراسیون کشورمان به صورت وبیناری با حضور سخنرانان کلیدی خارجی و ایرانی امروز (پنج شنبه یکم آبان ماه) از ساعت 12 تا 16:30 برگزار شد.

ابتدا مهدی گودرزی رییس فدراسیون به سخنرانان و شرکت کنندگان این همایش خوش آمد گفت.

با توجه به تداوم شیوع کرونا در جهان، بسیاری از فدراسیون های جهانی با انتخاب راهکار های جایگزین، تلاش کرده اند که فضای توسعه را در رشته های خود حفظ کنند.

فدراسیون کشورمان هم با توجه به همین موضوع تلاش کرده که با جایگزین کردن همایش بین المللی، علوم کاربردی و دانش روز را که در اختیار ورزشکاران حرفه ای در سطح جهان و کشور و با سایر فدراسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین وبینار بین المللی ترای اتلون با میزبانی ایران +عکس

نخستین وبینار بین المللی ترای اتلون با میزبانی ایران +عکس