مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-22سياسي

مبارزه با موادمخدر در اولویت سازمان منطقه آزاد کیش


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: یکی از اولویت های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه آسیب های اجتماعی، مبارزه با موادمخدر و اقدامات پیشگیرانه در سطح جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، غلامحسین مظفری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد با اشاره به شعار محوری نجات یک انسان، نجات یک جامعه است، گفت: با توجه به اینکه در همسایگی کشورهایی قرار گرفته ایم که بیش از 90درصد موادمخدر دنیا در آن مناطق تولید می شود و هزینه های سنگینی را برای ایران به دنبال داشته، اقدامات مؤثری در سطح کلان و ملی در دستور کار قرار گرفته است.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر جزیره کیش در ادامه به نقش ارزشمند 4 هزار شهید و 12 هزار جانباز در امر مبارزه با موادمخدر در دفاع از نوجوانان و جوانان دنیا اشاره داشت و افزود: برای آنان تفاوتی نداشت که این مواد خانمان سوز کدام جوان در کدام نقطه از دنیا را مورد هدف قرار داده است.

در واقع فرزندان ایران با یک هدف کلی و امر انسانی، اخلاقی و بشر دوستانه برای مبارزه با مواد مخدر پیشگام این میدان شدند.

وی مبارزه با مواد مخدر را دفاع از انسانیت و سرآمد جامعه ای که فراتر از مرزهای کشور ایران است عنوان کرد و اظهار داشت: کشورهای اروپایی و غربی به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با موادمخدر در اولویت سازمان منطقه آزاد کیش

مبارزه با موادمخدر در اولویت سازمان منطقه آزاد کیش