مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-22سياسي

از ترس بیکار شدن کرونا را پنهان می کنند!


یک کارشناس حوزه کار با بیان اینکه نباید کارگرانی که به کرونا مبتلا می شوند، تعدیل یا تهدید به اخراج کنیم، گفت: همچنان که بر رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک و جریمه افراد خاطی تاکید داریم باید به وضعیت کارگران و نیروهای کاری که به کرونا مبتلا شده اند اهمیت .

- یک کارشناس حوزه کار با بیان اینکه نباید کارگرانی که به کرونا مبتلا می شوند، تعدیل یا تهدید به اخراج کنیم، گفت: همچنان که بر رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک و جریمه افراد خاطی تاکید داریم باید به وضعیت کارگران و نیروهای کاری که به کرونا مبتلا شده اند اهمیت بدهیم و آنها را حمایت کنیم.

حمید نجف در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برخی از کارفرمایان در ماههای اخیر با کارگرانی که کرونا گرفته اند برخورد منصفانه ای نداشتند و به جای آنکه رسیدگی بیشتری نسبت به وضعیت آنها داشته باشند، کارگرانی که مبتلا شده اند را بعد از دو هفته قرنطینه در مقابل چشم دیگر همکاران تعدیل کرده یا در محیط های کاری تنزل داده اند.

کارگر از ترس اخراج، کرونا را مخفی می کند! وی ادامه داد: این اتفاقات باعث شده تا کارگرانی هم که ناخواسته کرونا گرفته اند از ترس بیکار شدن و عدم تمدید قرارداد کار، بیماری خود را مخفی کنند تا به سرنوشت همکارانشان دچار نشوند در حالی که این رفتار و بی تدبیری پیامدهای ناگواری به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ترس بیکار شدن کرونا را پنهان می کنند!

از ترس بیکار شدن کرونا را پنهان می کنند!