مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-22سياسي

ایجاد راه های دسترسی در پارک منطقه ای «ولایت»


شهردار همدان با بیان اینکه پارک فرامنطقه ای «ولایت» می تواند یکی از پارک های راهبردی شهر همدان باشد گفت: تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه احداث راه های دسترسی این پارک انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حسن صوفی در جریان بازدید از روند اجرایی عملیات پارک فرامنطقه ای ولایت با بیان اینکه این پارک با توجه به مساحت گسترده ای که دارد می تواند یکی از پارک های راهبردی شهر همدان باشد اظهار کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه احداث راه های دسترسی این پارک صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: در فاز اول این پروژه علاوه بر اجرای راه های دسترسی که باعث سهولت تردد شهروندان و گردشگران می شود نصب آلاچیق، ساخت سرویس های بهداشتی، نصب مخازن آب و اجرای آبنما در نظر گرفته شده که امیدواریم هرچه سریعتر این فاز پروژه به اتمام رسیده و این پارک را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

شهردار همدان اظهار کرد: ایجاد و نصب مخازن آب برای آبیاری فضای سبز و خدمات نیز با هماهنگی های صورت گرفته در حال انجام است و با اجرای سیستم های آبرسانی می توان نگهداری و توسعه فضای سبز مجموعه پارک را به طور ویژه ای ارتقا داد.

وی با اشاره به اینکه پروژه پارک فرامنطقه ای ولایت یکی از پروژه های بزرگ و هزینه بر شهرداری همدان است گفت: اقداماتی که منطقه یک شهرداری در اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد راه های دسترسی در پارک منطقه ای «ولایت»

ایجاد راه های دسترسی در پارک منطقه ای «ولایت»