مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-22اقتصادي

خرید شیر خشک سیمیلاک گلد 1 2 3


در این متن قصد معرفی انواع شیر خشک سیمیلاک گلد خارجی را برای شما داریم و قصد داریم که مراکز فروش معتبر این شیر خشک نیز به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مادران، همان طور که خود شما نیز می دانید شیر خشک سیمیلاک گلد یکی از بهترین شیرخشک هایی است که در جهان تولید می شود و مهم ترین دلیل شهرت این شیر کیفیت بسیار بالای مواد اولیه این برند و از همه مهم تر خاصیت وزن دهندگی عالی این شیر است .

شناخت شیر خشک سیمیلاک تقلبی شیر خشک سیمیلاک را می توان به عنوان یکی از بهترین شیر خشک های خارجی برای وزن گیری نوزادان معرفی کرد .

و به خاطر همین محبوبیت متاسفانه نمونه های تقلبی این شیر نیز وارد کشور ما می شود.

شیر خشک های تاریخ انقضا گذشته با قیمت پایین از کشور مبدا خریداری شده و سپس تاریخ انقضا آن را تغییر می دهند که به همین دلیل نیز می توانند با قیمت بسیار پایین این شیر خشک ها را به فروش برسانند.

مشتریان نیز به خاطر قیمت پایین تر در دام این افراد می افتند.

توجه داشته باشید که به هیچ وجه این شیر خشک ها نمی توانند در فروشگاه های مختلف، اختلاف قیمت بیشتر از 20 هزارتومان داشته باشند.

در مواردی دیده شده که فروشگاه های نامعتبر همین شیرهای تقلبی را با اختلاف قیمت 100 هزارتومانی به فروش می رسانند که این باعث فریب مشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید شیر خشک سیمیلاک گلد 1 2 3

خرید شیر خشک سیمیلاک گلد 1 2 3