مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 06:202020-10-22پزشكي

راه اندازی درمان بستر اصلاندوز 10 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: برای راه اندازی درمان بستر اصلاندوز 10 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، چندین سال است که همه مردم شهرستان اصلاندوز و حتی روستاهای آذربایجان شرقی همجوار با شهرستان اصلاندوز، منتظر افتتاح پروژه درمان بستر اصلاندوز بودند، اما امروز شاهد انتقال امکانات و وسایل مرکز جامع سلامت شهری به این مرکز هستیم که بسیار تاسف برانگیز است.

این انتقال در حالی صورت می گیرد که امام جمعه اصلاندوز در تریبون نماز جمعه از انتقال تجهیزات مرکز بهداشت و درمان به مرکز درمان بستر انتقاد و اظهار کرد: درمان بستر برای جمعیت 40 هزار نفری شهرستان اصلاندوز نیاز ضروری است که از استاندار و رییس علوم پزشکی استان می خواهیم این مرکز مهم به امکانات جدید و پیشرفته مجهز شود.

شهرام حبیب زاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل درباره این خبر بیان داشت: متاسفانه از نظر اقتصادی و با توجه به بحران در بدترین شرایط ممکن هستیم.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی درمان بستر اصلاندوز حداقل ده میلیارد تومان اعتبار لازم است، تصریح کرد: در شرایط بحرانی کنونی دو حرکت کارساز است، اولا اتحاد عوامل اجتماعی و سیاسی و خیرین حوزه سلامت برای جذب منابع مالی در اصلاندوز و دوم ایجاد هم افزایی و اتحاد عوامل دولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی درمان بستر اصلاندوز 10 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد

راه اندازی درمان بستر اصلاندوز 10 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد