مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-22پزشكي

رفتار کرونا انعکاس رفتار مردم است


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی در اوایل شیوع ویروس کرونا بیشتر جنبه روانی داشت، گفت: محدودیت های کرونایی که دو هفته متوالی اعمال شد، - ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی در اوایل شیوع ویروس کرونا بیشتر جنبه روانی داشت، گفت: محدودیت های کرونایی که دو هفته متوالی اعمال شد، در کاهش شناسایی و بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا مؤثر بود.

حسن ذبیحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تذکراتی که توسط دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان به کسانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند موثر بوده است.

وی افزود: با تعامل شبکه بهداشت و درمان و دستگاه قضایی شهرستان، این توقع ایجاد شده که دستگاه قضایی شهرستان با سرعت و دقت با متخلفان و مجرمان برخورد قانونی کند تا پزشکان و پرستاران بتوانند برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با ابراز گلایه از برخی از افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، گفت: شبکه بهداشت و درمان خود را شریک غم خانواده هایی که به واسطه این ویروس داغدار می شوند می داند، اما در شرایط کنونی موضوعی که باعث افزایش شیوع بیماری می شود، تجمعات است که متاسفانه در مراسم خت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار کرونا انعکاس رفتار مردم است

رفتار کرونا انعکاس رفتار مردم است