مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 03:002020-10-21ورزشي

موافقت کمیته بین المللی پارالمپیک با میزبانی ایران از مسابقات پارااسکی


رییس انجمن پارااسکی از موافقت کمیته بین المللی پارالمپیک از میزبانی مسابقات بین المللی پارااسکی در ایران خبر داد و گفت: این مسابقات از نیمه دوم آذر در سه رشته آلپاین، - رییس انجمن پارااسکی از موافقت کمیته بین المللی پارالمپیک از میزبانی مسابقات بین المللی پارااسکی در ایران خبر داد و گفت: این مسابقات از نیمه دوم آذر در سه رشته آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی در پیست دیزین و امامزاده هاشم برگزار خواهد شد.

عیسی ساوه شمشکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای میزبانی مسابقات پارااسکی در ایران چند ماه پیش پیشنهاد خود را به کمیته بین المللی پارالمپیک ارائه کرده بودیم که مورد موافقت قرار گرفت.

این مسابقات از نیمه دوم آذر در سه رشته آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی در پیست دیزین و امامزاده هاشم برگزار و تا دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به این که اوایل بهمن مسابقات قهرمانی جهان پارااسکی در سه رشته آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی برای کسب سهمیه المپیک زمستانی در نروژ برگزار می شود، سعی ما بر این است که یک ماه قبل از شروع این مسابقات ورزشکاران برتر خود را در تورنمنت بین المللی که در ایران برگزار می شود، شناسایی و برای کسب سهمیه عازم نروژ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کمیته بین المللی پارالمپیک با میزبانی ایران از مسابقات پارااسکی

موافقت کمیته بین المللی پارالمپیک با میزبانی ایران از مسابقات پارااسکی