مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-21سياسي

روایت فرمانده از گشایش کارها با کمک مردم + عکس


زینب پورمرادی سرهنگ عابدین داغمه چی فیروزجایی فرمانده بسیج ناحیه چالوس به فرا رسیدن مناسبت ها برای حضور در کنار خانواده شهدا بسنده نکرد و دائم با خانواده محترم شهدا و ایثارگران دیدار، گفت وگو و از نزدیک مشکلات، نیازها و خواسته های آن ها را بررسی می کند.

وی همچنین مردم را عزیز و از سرمایه های انقلاب می داند و حتی به دورترین روستاهای شهرستان برای دیدار با مردم می رود و ساعت ها پای درد و دل آنها می نشیند.

*خانواده شهدا و ایثارگران، مظهر صبر و استقامت جامعه هستند سرهنگ عابدین داغمه چی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را از دغدغه های ماموریت کاری خود می داند و می گوید: ما همه وجودمان را مدیون شهدا می دانیم و در این راستا بر خود وظیفه دانستیم جهت عرض ارادت در محضر خانواده شهدا حضور داشته و تا جایی که می توانیم از رفع مشکلات آنها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم اگر ایثار و از خودگذشتگی شهدا نبود امروز این پیشرفت ها در نظام و انقلاب به ثمر نمی نشست.

وی اضافه می کند: دیدار و رفع مشکلات خانواده شهدا را از دغدغه های اصلی در ماموریت کاری خود می دانیم که الحمدالله با تعامل خوب حوزه های مقاومت و همکاران در ناحیه به طور مستمر انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فرمانده از گشایش کارها با کمک مردم + عکس

روایت فرمانده از گشایش کارها با کمک مردم + عکس