مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-21اقتصادي

ثبت اثربخشی ضدعفونی کننده دانش بنیانی که الکل ندارد


مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه اثربخشی محلول های ضدعفونی کننده با پایه آب توسط آزمایشگاه های مرجع به ثبت رسیده است، گفت: این واحد تولیدی دانش بنیان ظرفیت تولید روزانه 30 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده را دارد و این میزان تا سه برابر نیز قابل افزایش است.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه اثربخشی محلول های ضدعفونی کننده با پایه آب توسط آزمایشگاه های مرجع به ثبت رسیده است، گفت: این واحد تولیدی دانش بنیان ظرفیت تولید روزانه 30 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده را دارد و این میزان تا سه برابر نیز قابل افزایش است.

فرید فرخ نیا، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محلول ضدعفونی کننده با پایه آب را با نشان تجاری توژل ثبت کردیم، اثربخشی این محلول توسط آزمایشگاه های مرجع به ثبت رسیده است و در پی آن از وزارت بهداشت کد فرآورده دارویی دریافت کردیم، از جانب پارک علم و فناوری و معاونت غذا و دارو، حمایت های معنوی و تبلیغاتی از این شرکت دانش بنیان انجام شد و پس از چهار ماه موفق به دریافت مجوز شدیم.

فرخ نیا خاطرنشان کرد: در این واحد تولیدی هشت نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند؛ علی رغم افزایش قیمت مواد اولیه، بطری و برچسب، افزایش قیمت محصول نداشتیم و هدف ما تأمین نیاز بازار و خدمت رسانی به مردم است و این واحد تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اثربخشی ضدعفونی کننده دانش بنیانی که الکل ندارد

ثبت اثربخشی ضدعفونی کننده دانش بنیانی که الکل ندارد