مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:402020-10-21اقتصادي

تاثیر کرونا بر بیمه پردازی/جدیدترین آمار بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی


مدیر آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تامین اجتماعی ضمن بررسی مهمترین برنامه ها و طرح های آماری در سازمان تامین اجتماعی، آماری از آخرین تعداد بیمه شدگان و کارگاه های فعال تحت پوشش تامین اجتماعی را اعلام کرد.

- مدیر آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تامین اجتماعی ضمن بررسی مهمترین برنامه ها و طرح های آماری در سازمان تامین اجتماعی، آماری از آخرین تعداد بیمه شدگان و کارگاه های فعال تحت پوشش تامین اجتماعی را اعلام کرد.

دکتر حسام نیکوپور در گفت وگو با ایسنا، با توجه به فرارسیدن اول آبان ماه، روز آمار و برنامه ریزی اظهار کرد: اول آبان هر سال در تقویم رسمی کشور به عنوان روز آمار و برنامه ریزی نامگذاری شده است.

سازمان تامین اجتماعی نیز جزیی از شبکه آماری کشور است.

وی افزود: روز آمار را به فعالان حوزه آمار تبریک می گویم و امیدوارم آمار به شفافیت و عملکرد سازمان ها و تقویت حوزه تصمیم گیری کمک کند.

با توجه به پوشش نیمی از جمعیت کشور، خودمان را با اطلاعات مختلف موجود در بانک های اطلاعاتی اعم از کارگاهها، دستمزد، حوزه درمان و حوزه اقتصادی در این شبکه تعریف می کنیم تا به نظام تصمیم سازی کشور کمک کنیم.

مدیر آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه امسال شعار آماری سازمان تامین اجتماعی ارتباط آماری، اعتبار سازمانی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر کرونا بر بیمه پردازی/جدیدترین آمار بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

تاثیر کرونا بر بیمه پردازی/جدیدترین آمار بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی