مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 21:402020-10-20سياسي

یکی از بهترین راهکارهای روانی در دوران کرونا


حسین آتش پرور که معتقد است نوشتن خاطرات روزانه می تواند به عنوان ماده خام، یکی از بهترین راهکارها و پشتوانه های روانی و فرهنگی دوران کرونا باشد، - حسین آتش پرور که معتقد است نوشتن خاطرات روزانه می تواند به عنوان ماده خام، یکی از بهترین راهکارها و پشتوانه های روانی و فرهنگی دوران کرونا باشد، می گوید: نوشتن خاطرات دوران و یادداشت های روزانه می تواند در عبور از تک صدایی فردی تمرینی بسیار ارزشمند باشد.

این داستان نویس در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت حفظ تاریخ شفاهی و میراث مستند به ویژه در روزگار کرونایی و تاثیرگذاری آن بر ادبیات و همچنین تاثیرپذیری اش، اظهار کرد: بشر از همان روزهای پیدایش حیات، همیشه به فکر جاودانگی بوده است.

انسان های نخستین با خط خطی کردن بدنه های غارها به نوعی راهی به سوی جاودانگی رفتند تا به اختراع خط و کتابت رسیدند.

همین طور بیایید به سال 1452، در دوران رنسانس که گوتنبرک ماشین چاپ را اختراع کرد، به نوعی که می توان گفت این اختراع باعث انقلاب بزرگ تکثیر اندیشه بشر در سرتاسر اروپا و جهان شد.

به طوری که در پایان قرن پانزدهم در اروپا، بیش از 200 چاپخانه در 69 شهر اروپا فعالیت داشت و از چاپخانه های مهم آن دوره می توان به چاپخانه آنتون کابرگر در شهر نورنبرگ اشاره کرد که تعداد ماشین های چاپ آن 24 دستگاه بود و صده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از بهترین راهکارهای روانی در دوران کرونا

یکی از بهترین راهکارهای روانی در دوران کرونا