مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 21:002020-10-20سياسي

واگذاری 924 واحد طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران تا پایان دولت


فرماندار شهرستان رباط کریم با تأکید بر تسریع در روند پروژه و افتتاح 924 واحد طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران در شهر پرند گفت: دستگاه های متولی با تمهیدات در نظر گرفته شده و همت شبانه روزی باید تمام تلاش خود را برای پیشرفت فیزیکی این پروژه به کار بندند تا پیش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نظام ملکشاهی فرماندار رباط کریم روز سه شنبه در نشستی اظهار کرد: ایثارگران بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و ضرورت دارد نسل امروز به ویژه جوانان با روحیه ایثارگری آزادگان بیش از پیش آشنا شوند.

وی در ادامه با تأکید بر تسریع در روند پروژه و افتتاح 924 واحد طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران در شهر پرند گفت: کلنگ طرح اقدام ملی ایثارگران در فاز صفر پرند در شهریور ماه سال جاری با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسؤولان استانی به زمین زده شد و بنا شد طی برنامه ریزی انجام شده، در سال 1400 افتتاح و تحویل خانواده ایثارگران شود.

  فرماندار رباط کریم ادامه داد: مطلوب است دستگاه های متولی با تمهیدات در نظر گرفته شده و همت شبانه روزی، تمام تلاش خود را برای پیشرفت فیزیکی این پروژه به کار بندند تا پیش از به پایان رسیدن دولت تدبیر و امید به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 924 واحد طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران تا پایان دولت

واگذاری 924 واحد طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران تا پایان دولت