مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 21:002020-10-20سياسي

وقف گره گشای مشکلات جامعه است


امروز مشکلاتی را به ویژه در حوزه اقتصاد شاهد هستیم که وقف می تواند گره گشای این معضلات و حرکت جامعه به سوی آرامش باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در آیین کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و حسینیه آستان امامزاده سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: وقف یکی از مهمترین مسائل برای امروز و فردای کشور است و نیاز به توضیح ندارد که این سنت حسنه نبوی، چه حرکت و جریانی را در جامعه ایجاد می کند.

وی افزود: وقف موجب کسب رضایت الهی و حل مشکلات جامعه می شود و واقفان هم در دنیا و آخرت از فیوضات حرکت خیرخواهانه خود بهره مند می شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با تاکید بر اهتمام و توجه بیشتر نسبت به وقف از سوی عموم افراد جامعه عنوان کرد: امروز نیاز به وقف علمی بیش از گذشته احساس می شود زیرا نیازمند پژوهشگاه ها و پژوهشگرانی هستیم که به مشکلات جامعه می پردازند و در تولید علم پیشگام هستند.

وی ادامه داد: امروز شاهد مشکلات عدیده ای در حوزه اقتصاد هستیم که بسیاری از آنها به همین مسئله یعنی تولید علم باز می گردند و اگر علم و فناوری در کشور توسعه یابد، مشکلات اقتصادی هم کاهش می یابند.

اسکندری خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی هم با توجه به مشکلات داخلی و خارجی و هم مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، نیازمند آرامش در سطح جامعه هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف گره گشای مشکلات جامعه است

وقف گره گشای مشکلات جامعه است