مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 20:452020-10-20اجتماعي

1000 دانش آموز در مشگین شهر فاقد گوشی هوشمند هستند


رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر گفت: یک هزار دانش آموز در سطح شهرستان فاقد گوشی هوشمند بوده که با استفاده از پتانسیل خیرین شهرستان تعدادی گوشی هوشمند تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفته است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا نوریزاده شامگاه گذشته در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: شبکه شاد بدون هزینه اینترنت و به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان و معلمان منطقه قرار دارد.

وی افزود: یک هزار دانش آموز در سطح شهرستان فاقد گوشی موبایل و تبلت هستند که 150 دستگاه تبلت و گوشی با مساعدت همکاران فرهنگی با اعتباری بالغ بر 300میلیون ریال تهیه و در اختیار تعدادی از دانش آموزان فاقد گوشی و تبلت هوشمند قرار گرفته است.

رییس آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر از خیرین شهرستان در خصوص ورود به مساله تهیه تبلت و گوشی دانش آموزی تشکر کرد.

وی به ارتقاء پذیرفته شدگان کنکور سراسری در شهرستان نیز اشاره کرد و اذعان داشت:در کنکور امسال 7 نفر رتبه زیر هزار و 6نفر رتبه زیر 200 را در سطح شهرستان کسب کردند.

نوریزاده تشریح کرد: هر مدرسه از وضعیت خود در شورای اطلس آموزشی برای برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و مجازی تصمیم گیری خواهد داشت و افرادی که فاقد تبلت و گوشی هستند جزوات تهیه و در اختیار آنان قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 دانش آموز در مشگین شهر فاقد گوشی هوشمند هستند

1000 دانش آموز در مشگین شهر فاقد گوشی هوشمند هستند