مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:452020-10-20اقتصادي

دستگیری سه نفر از کارکنان شهردار مشکین دشت به اتهام دلالی و اخذ رشوه


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از دستگیری سه نفر از کارکنان شهرداری مشکین دشت خبر داد و گفت: از متهم ردیف اول علاوه بر مستندات، تعداد 30 سکه بهار آزادی، - حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: طبق گزارش های واصله و رصد اطلاعاتی انجام شده دستور قضایی بازداشت مسؤول سابق پلیس ساختمان شهرداری مشکین و دو نفر از کارکنان این مجموعه به اتهام اخذ رشوه و دلالی برای دریافت آن صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس افزود: از متهم ردیف اول علاوه بر مستندات، تعداد 30 سکه بهار آزادی، مقادیری ارز خارجی، طلا به ارزش  200 میلیون تومان، 5 میلیون تومان وجه نقد و  شمش 30 گرمی طلا کشف و ضبط شده است.

این مقام مسؤول از در بازداشت بودن همه متهمان به منظور انجام تحقیقات تکمیلی خبر داد و گفت: متهم ردیف اول اکنون در بازداشت موقت قرار دارد و برای سایر متهمان نیز قرار وثیقه صادر شده است.

وی از احتمال بازداشت افراد دیگر دخیل در این پرونده گفت و تصریح کرد: دادستانی فردیس در راستای فساد زدایی و مبارزه با مفسدین هیچ مماشاتی نداشته و با هر  فرد و مسؤولی که به جای خدمت به مردم مرتکب فساد شود با قاطعیت برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سه نفر از کارکنان شهردار مشکین دشت به اتهام دلالی و اخذ رشوه

دستگیری سه نفر از کارکنان شهردار مشکین دشت به اتهام دلالی و اخذ رشوه