مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:202020-10-20اقتصادي

پشتیبانی 500 میلیارد تومانی دولت از هلال احمر


دولت برای پشتیبانی و دپوی انبارهای امدادی، 500 میلیارد تومان در اختیار هلال احمر قرار داده است که 50 درصد آن دریافت شده است و 50 درصد دیگر هم وصول خواهد شد که از این مبلغ 50 میلیارد تومان برای خرید قطعات بالگرد و 22 میلیون دلار برای .

- رییس جمعیت هلال احمر گفت: دولت برای پشتیبانی و دپوی انبارهای امدادی، 500 میلیارد تومان در اختیار هلال احمر قرار داده است که 50 درصد آن دریافت شده است و 50 درصد دیگر هم وصول خواهد شد که از این مبلغ 50 میلیارد تومان برای خرید قطعات بالگرد و 22 میلیون دلار برای خرید بالگرد با تاکید رییس جمهوری انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کریم همتی در جلسه ویدیو کنفرانس با شورای معاونان امداد و نجات استان ها ضمن تشکر از عملکرد حوزه امداد و نجات هلال احمر در بحران ها و حوادث گفت: در حوزه امداد کارهای موثر و ارزشمندی انجام شده است و ما در استان های جنوبی شاهد خدمت رسانی خوب امدادگران به آسیب دیدگان ناشی از سیل بودیم.

رییس جمعیت هلال احمر افزود: ما در شرایطی کار می کنیم که با ظالمانه ترین تحریم های بین المللی مواجه هستیم و امکانات کشور و آنچه در دست داریم برای خدمت به هم وطنان نسبت به سنوات قبل کاهش قابل ملاحظه ای داشته است اما هیچ یک از این فشارها و نامهربانی های بین المللی باعث نشده که درکنار مردم شریف مان نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی 500 میلیارد تومانی دولت از هلال احمر

پشتیبانی 500 میلیارد تومانی دولت از هلال احمر