مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-20اقتصادي

هزینه 6 میلیارد ریالی برای تامین زیرساخت های گردشگری در سیستان و بلوچستان


معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: 6 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار برای تامین زیرساخت های گردشگری سیستان و بلوچستان هزینه شده است.

- آریا نارویی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  از ابتدای سال 99 تاکنون، 76 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات سال 98 برای تامین زیرساخت های گردشگری استان در حوزه سرمایه گذاری هزینه شده است.

وی گفت: این اعتبارات در 15 منطقه و روستای هدف گردشگری سطح استان هزینه شده که از جمله اقدامات صورت گرفته از محل این اعتبارات، ایجاد ساختمان های خدماتی بهداشتی، تامین شبکه های برق روستایی، تامین شبکه روشنایی معابر روستایی و مسیرهای راه دسترسی به مناطق نمونه گردشگری، ایجاد مجموعه بازارچه صنایع دستی روستای تنگه سرحه و همچنین تکمیل و تجهیز کمپینگ های گردشگری است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: در راستای کمک به اجرای دو پروژه از مجموعه های گردشگری بخش خصوصی در حال احداث استان، تامین زیرساختهای لازم از قبیل راه دسترسی و شبکه انتقال برق این طرح ها نیز توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 6 میلیارد ریالی برای تامین زیرساخت های گردشگری در سیستان و بلوچستان

هزینه 6 میلیارد ریالی برای تامین زیرساخت های گردشگری در سیستان و بلوچستان