مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-20اجتماعي

آنچه در ماجرای خودکشی دانش آموز بوشهری دیده نشد


هفته گذشته خبری تکان‌دهنده منتشر شد مبنی بر اینکه یک نوجوان 11 ساله در شهرستان دیّر استان بوشهر به نام سیدمحمد موسوی‌زاده به دلیل نداشتن موبایل یا تبلت و عدم امکان استفاده از آموزش مجازی، خود را حلق‌آویز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این خبر به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد و رسانه‌های معاند هم تا توانستند روی آن مانور دادند.

گرچه در ابتدا آموزش و پرورش شهرستان دیر اعلام کرد که علت خودکشی، این موضوع نبوده است و سپس خانواده این نوجوان در گفت‌وگو با برخی رسانه‌ها تاکید کردند که علت خودکشی فرزندشان دقیقا همین بوده است و هنوز هم بخشی از ماجرا مبهم است، اما آنچه به یقین می‌توان درباره آن صحبت کرد، آوار تنگدستی و آثار ناشی از آن است که امروز بر سر بسیاری از افراد جامعه فرود آمده و حوادثی تلخ مانند آنچه درباره «سیدمحمد» گفته شد را رقم می‌زند.

امروز بر اساس آمارهای رسمی بیش از 3 میلیون دانش‌آموز از داشتن ملزومات آموزش آنلاین مانند تبلت یا موبایل محرومند و این یعنی این تعداد بازمانده از تحصیل در کشور داریم.

گذشته از مشکلات معیشتی و اقتصادی فراوان، برخی عوامل دیگر نیز در این فشارها و نتایج آن نقش دارند که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در ماجرای خودکشی دانش آموز بوشهری دیده نشد

آنچه در ماجرای خودکشی دانش آموز بوشهری دیده نشد