مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-20اجتماعي

جشنواره «ستارگان» ویژه روزهای کرونایی در سمنان برگزار می شود


مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان از برگزاری جشنواره «ستارگان» به عنوان فرصتی برای تربیت در روزهای کرونایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا عرب پور ظهر امروز در جلسه برخط معاونان پرورشی و مدیران مدارس استان سمنان، به تشریح جشنواره ستارگان پرداخت و عنوان کرد: متأسفانه شیوع ویروس منحوس نمی توان امر آموزش، تربیت و تعامل را به طور کلی متوقف کرد و بایستی برای ایجاد بستر مناسب تدبیر کرد.

وی اضافه کرد: همین امر باعث شده است تا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان طراحی ویژه ای بر بستر فضای مجازی جهت آموزش مهارت های اجتماعی، ارتباط تعاملی و همچنین بازی های تعاملی در قالب جشنواره ستارگان ویژه دانش آموزان پایه های هشتم و نهم را ارائه کند.

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان افزود: دانش آموزان می توانند برای بهره مندی از محتوای غنی و ارزشمند این جشنواره، با نصب پیام رسان ایرانی iGap در تلفن همراه یا سخت افزار آموزشی خود، با مراجعه به بخش آیلند و انتخاب گزینه جشنواره ستارگان در این جشنواره شرکت کرده و از برنامه ها و جوایز متنوع در این جشنواره بهره لازم را ببرند.

عرب پور بیان کرد: همچنین والدینی که دغدغه فعالیت های تربیتی فرزند خود را دارند، می توانند با مراجعه به بخش جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «ستارگان» ویژه روزهای کرونایی در سمنان برگزار می شود

جشنواره «ستارگان» ویژه روزهای کرونایی در سمنان برگزار می شود