مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-20اقتصادي

شمارش معکوس جهت بهره برداری از دو هتل در آستارا


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان آستارا گفت: شمارش معکوس جهت بهره برداری از دو هتل مدرن و مجلل با رویکرد گردشگری ورزشی و توریست بین المللی در این بندر مرزی آغاز شده است.

- کامبیز لقمانی مقدم، در جریان بازدید از این واحد اقامتی در دست احداث، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایام کرونا خسارت جبران ناپذیری را به هتل ها و اقامتگاه های شهرستان وارد کرده است.

وی با بیان اینکه، دوران پساکرونا، زمانی مناسب برای جبران خسارت ناشی از این ایام است، ادامه داد: باید زیرساخت های لازم را برای آن ایام نیز از هم اکنون آماده و مهیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران کرونا شاهد کاهش محسوس حضور گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان هستیم، افزود: این ایام فرصتی مناسب است تا اقامتگاه هایی را که فرسوده هستند، کیفیت فیزیکی بناهای خود را ارتقا دهند و اقامتگاه های در دست احداث، در کمال آرامش پروژه های خود را به اتمام برسانند.

لقمانی مقدم در بخش دیگر سخنان خود از احداث دو هتل در شهر آستارا و دهکده گردشگری حیران خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو پروژه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در دست احداث است که در صورت تکمیل می تواند نقش مهمی را در جذب گردشگر و اشتغالزایی برای شهرستان ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس جهت بهره برداری از دو هتل در آستارا

شمارش معکوس جهت بهره برداری از دو هتل در آستارا