مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-20پزشكي

خود درمانی در کرونا می تواند کشنده باشد


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان از مرگ برخی از بیماران مبتلا به کرونا به علت عدم مراجعه به موقع به بیمارستان خبر داد و گفت: - ایسنا/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان از مرگ برخی از بیماران مبتلا به کرونا به علت عدم مراجعه به موقع به بیمارستان خبر داد و گفت: خود درمانی در کرونا می تواند کشنده باشد.

ابراهیم قادری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه اخیرا مشاهده شده است که تعدادی از بیماران بدون مراجعه به پزشک، به خوددرمانی در منزل پرداخته اند و درکمال تاسف برخی از بیماران با حال وخیم و رو به فوت به بیمارستان مراجعه می کنند.

وی افزود: این روند بسیار خطر ناک است و همانطور که بارها توصیه کرده ایم، همه افراد با شروع علایم می توانند در سامانه salamat.

gov.

ir ثبت نام و مشاوره دریافت کنند یا به مراکز 16 ساعته یا اورژانس ها مراجعه کنند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، عنوان کرد: علایم کرونا در ابتدا خفیف است و فرد آن را به عنوان یک بیماری شدید، جدی نمی گیرد به همین دلیل علایم کم کم تشدید شده و بعد از یک هفته تا 10 روز شرایط بیماروخیم می شود و متاسفانه تعدادی موارد مرگ در بدو ورود به بیمارستان با همین وضعیت را داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود درمانی در کرونا می تواند کشنده باشد

خود درمانی در کرونا می تواند کشنده باشد