مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 02:202020-10-19سياسي

ایجاد اشتغال برای 1000 نفر با اجرای 3 پروژه در گلپایگان


با جذب سرمایه گذار شرکت استویا و گاوداری فضیل و گلخانه 20 هکتاری در گلپایگان برای هزار نفر در این شهرستان اشتغال زایی خواهد شد.

- حسین یارمحمدیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان در خصوص انتخاب فرمانداری گلپایگان به عنوان فرمانداری برتر استان، اظهار داشت: در سال های اخیر برای اینکه دولت تصویر دقیق و شفافی از میزان موفقیت فرمانداران داشته باشد ارزیابی عملکرد فرمانداری ها از سوی شد، بیان کرد: فعال شدن دفاتر احزاب در شهرستان و پرهیز ازهر گونه نگاه سیاسی و اجتماعی فرمانداری گلپایگان ملاک عملکرد قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به اینکه فرماندار ریاست 57 کمیسیون و کارگروه در شهرستان را برعهده دارد، در گذشته بسیاری از جلسات و کارگروه ها بروز نبود و در زمینه فرهنگی و اجتماعی و سیاسی جلساتی با مصوبه برگزار می شود.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه دستگاه فرمانداری مجری کار نیست و نقش هماهنگ کننده دارد، تصریح کرد: با برگزاری جلسات ادارات در انجام سریع کارها به ویژه مواقع بحران توجیه می شوند، به عنوان نمونه در فروردین سال 98 علی رغم اینکه زیر نویس تلوزیون شد که غرب استان اصفهان در معرض تهدید سیل است اما در گلپایگان با برگزاری جلسات مکرر پیشگیری فرضی انجام شد که حتی در سطح معابر آبگرفتگی نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 1000 نفر با اجرای 3 پروژه در گلپایگان

ایجاد اشتغال برای 1000 نفر با اجرای 3 پروژه در گلپایگان