مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 09:502020-10-19فرهنگي

ماجرای بانوان پلیس 110 از امروز در «دختر الهام» روایت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دختر الهام به نویسندگی محمدرضا ریاحی سامانی و مسعود ریاحی سامانی و کارگردانی دانش اقباشاوی از تولیدات جدید مؤسسه فرهنگی هنری ناجی هنر که در حوزه پلیس پیشگیری و پلیس عملیات ساخته شده است، - ماجرای بانوان پلیس 110 از امروز در دختر الهام روایت می شود فیلم دختر الهام به تهیه کنندگی محمدهادی حیدری و کارگردانی دانش اقباشاوی روز دوشنبه 28 مهر از شبکه سه سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دختر الهام به نویسندگی محمدرضا ریاحی سامانی و مسعود ریاحی سامانی و کارگردانی دانش اقباشاوی از تولیدات جدید مؤسسه فرهنگی هنری ناجی هنر که در حوزه پلیس پیشگیری و پلیس عملیات ساخته شده است، در هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، ساعت 19:15 روز دوشنبه 28 مهر از شبکه سوم سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم دختر الهام چنین آمده است: افسر خانم پلیس 110 که طی یک تماس درباره شلوغی یک پاساژ متوجه مسأله ای در پشت پرده می شود و از طرف دیگر همسرش که افسر گشت کلانتری است وارد ماجرا می شود و .

میلیشیا مهدی نژاد، خیام وقار، مرتضی حسنلو، محیا صدرزاده، ایران مسعودی، سوگند صدیقی، کاظم کامور و الینا باشنگ بازیگران دختر الهام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بانوان پلیس 110 از امروز در «دختر الهام» روایت می شود

ماجرای بانوان پلیس 110 از امروز در «دختر الهام» روایت می شود