مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-19اجتماعي

کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان در میان برترین های کشور


رییس کتابخانه های دانشگاه اصفهان از قرار گرفتن کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان در رتبه دوم در بخش کتاب های چاپی و رتبه نخست در بخش ارائه خدمات در بین کتابخانه های دانشگاه های تحت پوشش وزارت عتف خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس کتابخانه های دانشگاه اصفهان از قرار گرفتن کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان در رتبه دوم در بخش کتاب های چاپی و رتبه نخست در بخش ارائه خدمات در بین کتابخانه های دانشگاه های تحت پوشش وزارت عتف خبر داد.

سعید شفیعیون در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه کتابخانه ها به عنوان یک نهاد پشتیبان پژوهش و آموزش اهمیت استراتژیک دارند، ایرانداک زیر نظر وزارت عتف با راه اندازی سامانه آک هر سال از طریق ارزیابی عملکرد دانشگاه ها در بخش های مختلف رتبه و جایگاه هر کتابخانه را مشخص می کند.

وی افزود: در رتبه بندی سال 97-98 از میان 203 کتابخانه دانشگاه ها و پژوهشگاه های زیر پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایدانداک) انجام گرفت، کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان رتبه دوم در بخش کتاب های چاپی را به خود اختصاص داد.

رییس کتابخانه های دانشگاه اصفهان گفت: بخش های مورد ارزیابی شامل مجموعه نیروی انسانی، زیرساخت، اعتبارات و خدمات است که مورد تجزیه و تحیل قرار گرفته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان در میان برترین های کشور

کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان در میان برترین های کشور