مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 21:552020-10-18سياسي

حمایت دستگاه قضایی از تولید و اشتغال در اسلامشهر


رییس دادگستری شهرستان اسلامشهر، گفت: تمام سیاست های دستگاه قضایی حمایت از تولید و اشتغال و جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اسلامشهر، رضا کمیلی مقدم شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از یک کارخانه تولیدی لاستیک در جمع مدیران و نمایندگان کارگران این شرکت، اظهار کرد: تمام سیاست های دستگاه قضایی جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی و حمایت از تولید و اشتغال است.

رییس دادگستری شهرستان اسلامشهر، بابیان حدیثی از امام رضا (ع) که می فرماید: هر کسی اندوه مومنی را برطرف سازد، خداوند در روز قیامت از او رفع اندوه می کند، افزود: رویکرد همه ما این است که دردها و مشکلات مردم را مرتفع سازیم و در شرایط فعلی، هیچ رسالتی جز تقویت و ترویج امید به آینده روشن در جامعه نداریم.

وی با اشاره به اهمیت رونق تولید و جهش تولید که توسط مقام معظم رهبری بیان و تاکید شده گفت: همه برنامه ها و سیاست های ما در تمام ارکان نظام باید حول محور تولید و بر پایه ارتقای کمی و کیفی تولید و اتکا به توان و تولید داخلی متمرکز شود، تا مانع از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی فعال و آسیب رسیدن به جامعه کارگری شود.

کمیلی مقدم از فعالیت بیش از 100 هزار کارگر در سطح شهرستان اسلامشهر خبر داد و بیان کرد: ماموریت تمام دستگاه های حاکمیتی در اسلامشهر، حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دستگاه قضایی از تولید و اشتغال در اسلامشهر

حمایت دستگاه قضایی از تولید و اشتغال در اسلامشهر