مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 13:252020-10-18اقتصادي

موفقیت محققان در ارائه خدمات خنک کاری توان توربین های گازی


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به ارائه خدمات خنک کاری هوای ورودی به واحدهای توربین گازی برای بازیابی توان از دست رفته این واحدها در ایام و فصول گرم سال شده اند.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به ارائه خدمات خنک کاری هوای ورودی به واحدهای توربین گازی برای بازیابی توان از دست رفته این واحدها در ایام و فصول گرم سال شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نیکبخت، مدیر عامل این مجموعه فناور، طراحی، بهینه سازی، تامین قطعات، ساخت و اجرای بیش از 10 واحد کولر تبخیری مدیا در نیروگاه های مختلف کشور را از جمله فعالیت های این شرکت نام برد و گفت: خنک کاری هوای ورودی به واحدهای توربین گازی به دو روش تبخیری مانند مدیای مرطوب، مه پاشی، تراکم مرطوب و غیره و تبریدی مانند تبرید تراکمی، تبرید جذبی، ذخیره ساز انرژی حرارتی انجام می شود که هر دوی این روش ها توسط این شرکت دانش بنیان ارائه می شود.

وی ادامه داد: پروژه های خنک کاری شرکت در قالب پروژه های مهندسی، تدارک و ساخت (EPC) برای سامانه اصلی و تمامی سامانه های فرعی مورد نیاز قابل انجام است.

در حال حاضر با توجه به مساله بحران آب و همچنین نیاز شبکه در ساعات پیک، سامانه‏ های تبرید تراکمی مجهز به مخازن ذخیره ‏ساز انرژی حرارتی توسط ما طراحی و برای اجرا در انواع نیروگاه ‏های کشور توسعه داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت محققان در ارائه خدمات خنک کاری توان توربین های گازی

موفقیت محققان در ارائه خدمات خنک کاری توان توربین های گازی