مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-18سياسي

تخلفات شرکت های معدنی در حمل اضافه بار و آسیب به تاسیسات راه ها


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تخلفات شرکت های معدنی در حمل اضافه بار به تاسیسات راه ها آسیب وارد کرده است.

- یک مسئول در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان عنوان کرد تخلفات شرکت های معدنی در حمل اضافه بار و آسیب به تاسیسات راه ها ایسنا/زنجان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تخلفات شرکت های معدنی در حمل اضافه بار به تاسیسات راه ها آسیب وارد کرده است.

علی مدقالچی ظهر امروز (27 مهرماه) در جلسه کمیته ایمنی راه ها و شورای راهبری وضعیت تصادفات استان، با اشاره به اینکه از 24 تا 30 آبان، هفته ایمنی راه ها نام گذاری شده است، اظهار کرد: برای این هفته برنامه هایی همچون اجرای طرح روز بدون حادثه ترافیکی در شهرستان خدابنده و اجرای طرح ارتقای ایمنی کاربران آسیب پذیر از جمله موتورسواران، عابران پیاده، ادوات کشاورزی و وانت بارها و سرنشینان خودروها در سطح شهرستان های استان در صورت فعال سازی کمیته ها پیشنهاد شده است.

وی بیان کرد: اجرای طرح ارتقا ایمنی ناوگان عمومی و روز بدون حادثه ناوگان عمومی در سطح پایانه های بار و مسافر برون شهری و طراحی و پخش موشن گرافی با مضامین برنامه های هفته ایمنی و پخش در سطح سیمای استان و فضای مجازی، از دیگر برنامه های پیشنهادی هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات شرکت های معدنی در حمل اضافه بار و آسیب به تاسیسات راه ها

تخلفات شرکت های معدنی در حمل اضافه بار و آسیب به تاسیسات راه ها