مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 10:152020-10-18پزشكي

آمار جان باختگان کرونا در گلستان چهار رقمی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با فوت دو گلستانی دیگر بر اثر کرونا طی 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان ناشی از این بیمار در استان به 1001 نفر رسید.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با فوت دو گلستانی دیگر بر اثر کرونا طی 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان ناشی از این بیمار در استان به 1001 نفر رسید.

عبدالرضا فاضل ظهر امروز در حاشیه جلسه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گلستان اظهار کرد: تعداد بیماران بستری کرونایی در بیمارستان های استان با افزایش خفیف نسبت به سه هفته گذشته به 245 نفر رسید که از این تعداد 44 بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع گلستان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد، گفت: شهرستان های آق قلا، بندر ترکمن، گمیشان، مراوه تپه، گالیکش و مینودشت در وضعیت سفید کرونا، شهرستان بندرگز در وضعیت قرمز، شهرستان های کردکوی و گنبدکاووس در وضعیت نارنجی رو به زرد و شهرستان های گرگان، کلاله، رامیان، آزادشهر و علی آباد کتول در وضعیت زرد قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: تنها گلستان به همراه سه استان دیگر کشور پیک سوم کرونا را تجربه نکرده و نیاز است که اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از پیک مجد بیماری در استان بگیریم لذا در جلسه امروز محدودیت هایی تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جان باختگان کرونا در گلستان چهار رقمی شد

آمار جان باختگان کرونا در گلستان چهار رقمی شد