مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-17سياسي

انتقادهای عارف از احمدی نژاد و روحانی


انتظار بود دولت هایی که بعد از اتمام دوره اصلاحات زمام امور را بر عهده می گیرند روند آغازشده در دولت اصلاحات را ادامه می دادند و شاهد پیشرفت های بیشتری باشیم ولی نه تنها پیشرفتی در کار نبود بلکه هم در دولت آقای احمدی نژاد .

- رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: انتظار بود دولت هایی که بعد از اتمام دوره اصلاحات زمام امور را بر عهده می گیرند روند آغازشده در دولت اصلاحات را ادامه می دادند و شاهد پیشرفت های بیشتری باشیم ولی نه تنها پیشرفتی در کار نبود بلکه هم در دولت آقای احمدی نژاد و هم در دولت آقای روحانی شاهد عقب گردهای زیادی در شاخص های مختلف بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از امیدنامه، رییس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه باید شرایط فعلی حاکم بر کشور تغییر کند و ادامه روند فعلی با همراهی مردم می تواند اصلاح شود، خاطرنشان کرد: کسانیکه دل در گروه انقلاب دارند و دغدغه مند هستند از وضعیت فعلی کشور که می تواند تداوم آن منجر به اتفاقات ناگواری شود نگران هستند و راه فائق آمدن بر مشکلات و چالش ها را تغییر در نحوه اداره کشور و حفظ انسجام و همدلی در خانواده انقلاب می دانند.

محمدرضا عارف در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و مدنی شهرستان ری با تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر به مرور اهدافی که در پی آن انقلاب اسلامی ایران محقق شد پرداخت و بابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادهای عارف از احمدی نژاد و روحانی

انتقادهای عارف از احمدی نژاد و روحانی