مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 13:352020-10-15بين الملل

سفارت فلسطین: الجزائر پیشنهاد رسمی برای میزبانی نشست گروه های فلسطینی نداده


سفارت فلسطین در الجزائر اخبار منسوب به سفیر این کشور درباره اینکه مقامات الجزائری رسما برای میزبانی نشست گروه های فلسطینی اعلام آمادگی کرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفارت فلسطین در الجزایر، امروز (پنجشبنه)، صحت اخبار مسنوب به امین مقبول سفیر این کشور در الجزایر درباره تمایل مقامات الجزایری برای میزبانی نشست گروه های فلسطینی را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ، سفارت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که برخی رسانه ها از طرف سفیر این کشور در الجزایر اظهاراتی درباره تمایل الجزایر برای میزبانی نشست گروه های فلسطینی اطلاع رسانی کردند؛ که طبق گزارش آنها این اعلام آمادگی شخصا و به صورت رسمی به سفیر ابلاغ شده است.

دو پایگاه الجزایری اوراس و شهاب برس ، روز چهارشنبه، مدعی شده بودند که عمار بلحیمر سخنگوی دولت الجزائر رسما تمایل این کشور به میزانی از نشست آتی گروه های فلسطینی را به سفیر فلسطین ابلاغ کرده است.

سفارت فلسطین در این خصوص توضیح داد که سفیر این کشور چنین چیزی نگفته است و تنها سخنی از وزیر الجزایر در یک مصاحبه تلویزیونی در تاریخ 24 سپتامبر را نقل کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است که سفیر فلسطین در مصاحبه با برخی رسانه های محلی موضع الجزائر را که سخنگوی دولت این کشور آن را بیان کرده بود، ستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت فلسطین: الجزائر پیشنهاد رسمی برای میزبانی نشست گروه های فلسطینی نداده

سفارت فلسطین: الجزائر پیشنهاد رسمی برای میزبانی نشست گروه های فلسطینی نداده