مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 18:352020-10-14سياسي

معدن آلبلاغ محور توسعه اسفراین می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: معدن آلبلاغ باید اولین محور توسعه شهرستان شود و با استفاده از ظرفیت نیروی بسیج و انتظامی و کمک نیروهای مردمی موضوع مدیریت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین غلامرضا هوایی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری اسفراین خدمت و توسعه استان را یکی از برنامه های خود عنوان و اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت های ملی و منطقه ای، نهضت خدمت رسانی و توسعه در استان را شروع کرده ام که البته استاندار خراسان شمالی با ارتباط خوب در بخش ها و حوزه های مختلف پای کار امور هستند.

وی با توجه به کمبود منابع اعتباری، استفاده از ظرفیت قرارگاه سازندگی را گامی در جهت توسعه استان دانست  و افزود: سفر پر خیروبرکت مقام معظم رهبری به این استان برکات بی شماری داشت که در حال حاضر بخش اعظمی از پروژه های استان از خیرات و برکات این سفر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در ادامه جلسه شورای اداری اسفراین، اتصال شهرستان به محور مشهد و تقویت این محورها و همچنین تسریع در تکمیل پروژه راه آهن را دو پارامتر مهم جهت خروج این اسفراین از بن بست برشمرد و افزود: به همین منظور در بازدید امروز از محور روستای اردغان به اسطرخی، به مدیرکل راه و شهرسازی استان ابلاغ کردم تا موضوع پیمانکار طرح را تا ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن آلبلاغ محور توسعه اسفراین می شود

معدن آلبلاغ محور توسعه اسفراین می شود