مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 14:002020-10-14اقتصادي

ارز دولتی 90 درصد کالاهای اساسی قطع شده است


معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از قطع شدن ارز دولتی 90 درصد کالاهای اساسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، علی غفوری مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار خلیل آباد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همه اعضای دولتی در خراسان رضوی در کنار بخش خصوصی تلاش دارند که مشکلات مرتفع شود، ولی 90 درصد کالاهای اساسی در حال حاضر با ارز غیر دولتی خریداری می شود.

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: الان نمی شود گفت، گرانفروشی، بنابراین گرانی اجناس در روزها و ماه های اخیر مربوط به خرید اقلام به صورت ارز غیردولتی است.

وی از پیگیری مسوولان خراسان رضوی در این خصوص خبر داد و گفت: گرانی های اخیر در حوزه دام و نهاده های دامی بی تاثیر از این وضعیت نیست، اما فعلا باید بپذیریم و این گرانی وجود دارد.

غفوری مقدم تفویض اختیار از تهران به مراکز استانی را امری ضروری نام برد و افزود: براساس ضریب جمعیتی و جدولی که استانداری در اختیار ما می گذارد سهمیه شهرستان ها ارسال می شود لذا پیگیری می کنیم تا عدالت ارسال سهمیه ها به شهرستان بروزرسانی شود.

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اینکه نظارت ها در چند هفته گذشته در مرکز استان تشدید شده، اظهار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز دولتی 90 درصد کالاهای اساسی قطع شده است

ارز دولتی 90 درصد کالاهای اساسی قطع شده است