مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 13:302020-10-14سياسي

کمبود قطعه در بخش خودروسازی درست نیست/ پیگیری تحقیق و تفحص در قیمت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر بهار با حضور در دفتر حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده معین شهرستان بهار به بیان برخی از مسائل و مشکلات موجود در شهرستان پرداختند و خواستار رسیدگی سریع به این مسائل شدند.

نمانیده مردم همدان و فامنین در مجلس که به عنوان نماینده معین شهرستان بهار نیز انتخاب شده است با ابراز خرسندی از وجود چنین تشکلی در شهر بهار اظهار کرد: فرهنگ و اقتصاد دو مقوله مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته بوده و مجلس نیز سعی کرده به این دو مهم بپردازد.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی با بیان اینکه مسائل و مشکلات اقتصادی باعث شده تمرکز به این سمت بیشتر شود که امری بدیهی و لازم است گفت: البته نباید در عین حال از فرهنگ غافل شویم، چراکه هر دو به هم به یکدیگر مرتبط هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، نظارت مردم بر زمامداران را یکی از تکالیف الهی می دانند اظهار کرد: در همین راستا ما از شما جوانان می خواهیم به عنوان بازوی نظارتی ما عملکرد مدیران و مسئولان را رصد کنید و اگر مشکل یا تخلف دیدید به ما بگویید تا پیگیر شویم.

فلاحی خاطرنشان کرد: مطالبه گری از مسئولان در زمینه های مختلف یک ضرورت حیاتی و اولویت اساسی است و باید فرهنگ مطالبه گری در جامعه گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود قطعه در بخش خودروسازی درست نیست/ پیگیری تحقیق و تفحص در قیمت

کمبود قطعه در بخش خودروسازی درست نیست/ پیگیری تحقیق و تفحص در قیمت