مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-14اقتصادي

افزایش 66 درصدی کشفیات کالای قاچاق در چهارمحال وبختیاری


فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه کشفیات کالای قاچاق از ابتدای سال جاری 66 درصد افزایش داشته است، گفت: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 235 میلیارد و 756 میلیون ریال بوده است.

- سردار منوچهر امان اللهی 23 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان به مناسبت هفته ناجا با شعار با هم برای امنیت و سلامت ، اظهار کرد: هفته ناجا فرصتی است تا بتوانیم مشارکت عمومی را در حوزه نظم و امنیت، آموزش همگانی و کسب مهارت افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در کشور و استان با تمام توان ایثارگران و مجاهدانه در تمامی حوزه ها فعالیت می کند، افزود: چهارمحال وبختیاری از لحاظ امنیت از وضعیت مناسبی برخوردار است.

امان اللهی در ادامه با اشاره اینکه سرقت یکی از دغدغه های اصلی مردم است، ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون 1848 سارق دستگیر و 11 باند متلاشی شده و سرقت های مهم استان در مجموع دو درصد کاهش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال سرقت های مسلحانه 100 درصد، سرقت منازل شش درصد، سرقت از مغازه هفت درصد، سرقت موتور شس درصد و سرقت محموله 33 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: از ابتدای امسال دو تن و 97 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد افزایش داشته و در این راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 66 درصدی کشفیات کالای قاچاق در چهارمحال وبختیاری

افزایش 66 درصدی کشفیات کالای قاچاق در چهارمحال وبختیاری