مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-14سياسي

شماره جدید فصلنامه «فقه» منتشر شد


صد و دومین شماره فصلنامه علمی پژوهشی «فقه» به همت اداره نشریات و پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

- صد و دومین شماره فصلنامه علمی پژوهشی فقه به همت اداره نشریات و پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنمایه شد.

از جمله مقالات این شماره می توان به واکاوی مبانی فقهی دیه در همزمانی نقصان تکلّم و قطع قسمتی از زبان (نقدی بر مواد 611 و 613 قانون مجازات اسلامی) نوشته امین سلیمان کلوانق و سیدمحمدجواد وزیری فرد و محمد نوذری فردوسیه، بررسی فقهی انشای بیع الکترونیکی بدون الفاظ ایجاب و قبول به قلم محمدعلی خادمی کوشا، واکاوی میزان دیه شکافته شدن دو طرف جوف (سلب عنوان جائفتین از نافذه جوف در قوانین جزایی) اثر طه زرگریان و مهدی چگنی و محمدحسن سیادت اشاره کرد.

همچنین مستثنیات احتیاط در احکام توصّلی نوشته علیرضا اعرافی و احسان خلیلی و محمد دین محمدی، بررسی صحت نکاح موقت به قصد ایجاد مَحرمیت با فرد ثالث اثر مریم سادات بنی هاشمی، نقد و تحلیل دیدگاه تخییر بین ردْ و ارش در خیار عیب (ماده 422 قانون مدنی) به قلم حمید موذنی بیستگانی و محمدرضا کیخا و تحلیل انتقادی حکم جواز تغییر جنسیت در ترانس سکشوال ها نوشته سیدمحمدمهدی احمدی و سیدمهدی طباطبایی عینکی و سیدحسن عابدیان کلخوران از دیگر مطالبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید فصلنامه «فقه» منتشر شد

شماره جدید فصلنامه «فقه» منتشر شد