مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-13سياسي

بازگشت کارخانه «اشکان سازه غرب» به چرخه تولید


رییس کل دادگستری کردستان خبر داد که شرکت «اشکان سازه غرب» که از سال 1393 به دلیل مشکلات مالی و بدهکاری بصورت کامل تعطیل شده بود با تلاش و حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان کردستان به چرخه تولید بازگشت.

- رییس کل دادگستری کردستان خبر داد که شرکت اشکان سازه غرب که از سال 1393 به دلیل مشکلات مالی و بدهکاری بصورت کامل تعطیل شده بود با تلاش و حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان کردستان به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی قوه قضاییه، محمدرضا مترقب در جریان بازدید از کارخانه اشکان سازه غرب در شهرک صنعتی دهگلان با بیان این خبر گفت: فعالیت این واحد تولیدی که سابقا به چندین کشور محصولات خود را صادر می کرد بر اثر نوسانات اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه متوقف شده بود که با درخواست مدیرعامل از ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان و با طرح موضوع با پیگیری های متعدد این واحد تولیدی به فعالیت خود بازگشت.

وی اظهارکرد: دادگستری همواره از تولید مشروع و قانونی حمایت نموده و در کنار تولیدکنندگان واقعی بوده و سعی بر این است که از سرمایه گذاری های قانونی ضمن رعایت حقوق بیت المال حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت کارخانه «اشکان سازه غرب» به چرخه تولید

بازگشت کارخانه «اشکان سازه غرب» به چرخه تولید